نیاز به مشاوره ازدواج

نیاز به مشاوره ازدواج

هر فردی که قصد ازدواج دارد، برای آینده خود اهداف و برنامه ریزی هایی دارد. بنابراین تعریف خوشبختی این است که به همراه شادی و خوشحالی در زندگی داریم به اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم. پس برای دستیابی به این خوشبختی باید فردی درست را برای آینده خود انتخاب کنیم. این امر ممکن نمی شود مگر اینکه فردی با تجربه ما را در این راه راهنمایی کند. بنابراین مراجعه به یک مشاور خوب ازدواج برای مشاوره بسیار ضروری بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع: کودک و نوجوان

2 پاسخ
  1. مجتبی
    مجتبی گفته:

    سلام من پسری ۲۵ ساله هستم و ساکن تهارن و لیسانس عمران دارم.از نظر وضعیت خانوادگی متوسط هستیم شکر خدا. حالا میخوام با توکل به خدا با خواهر یکی از هم دانشگاهی هام که پزشک هست و در حال تحصیل ازدواج کنم.ولی دختره یک سال و نیم از من بزرگتر هست و وضع مالی بهتری دارن و ساکن قم.به گفته برادر دختر که هم دانشگاهی هستیم برای خواهرش فهم و درک و اخلاق مهم هست.من زیاد پرس و جو کردن و نظر های خانوم های پزشک را از دیگران پرسیدم به جورایی میدونم زندکی به یک پزشک چگونه هست.و مشکل سن هم شنیدم تا سه سال مشکلی نداره و سن تقویمی با سن بیولوژیک هر فردی فرق داره ممنون میشم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام اینکه شما شرایط را درنظر گرفتید راجب سن و رشته تحقیق کردید خوب است منتهی باید دید اون دختر خانم سن پایین تر را می پذیرند و یا بسته به رشته ایا مایل خواهند بود با هم رشته ای ازدواج کنند .به هر حال اگر ایشون پزشکی عمومی می خوانند که خب بحث شیفت و بعد طرح درمناطق محروم شامل حالشان می شود و باید به این نکات توجه داشته باشید .اگر شرایط سنی ایشون و شرایط کاری مشکلی نبود یعنی از طرف شما مسئله ای وجود نداشت و فکر کردید ب۶ شناخت صد در صدی رسیدید خب ابتدا به برادرشون بفرمایید شرایط شما رو توضیح بدهند اگر ایشون مایل بودند اقدام کنید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *