هفت کتاب با موضوع ازدواج توسط آستان قدس رضوی به چاپ رسید

هفت کتاب با موضوع ازدواج توسط آستان قدس رضوی به چاپ رسید

به گزارش آستان قدس رضوی ۷ کتاب در رابطه با ازدواج در جهت راهنمایی و هدایت جوانان در این امر به چاپ رسیده است.

هفت عنوان کتاب در حوزه ازدواج ویژه مخاطبان جوان در آستانه ازدواج به قلم اساتید برجسته و متبحر کشوری در این امر، تهیه و تولید شده است.

از آنجا که تصمیم به ازدواج و انجام آن یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی هر انسان بوده و می تواند مایه سعادت و یا پیشمانی و اندوه وی را در زندگی فراهم آورد، همسر گزینی و شیوه های انتخاب همسر، سنگ بنا و بن مایه این نیک بختی و یا سیه روزی محسوب می شود.

بر همین اساس موسسه جوانان آستان قدس رضوی اقدام به تهیه و چاپ هفت عنوان کتاب جدید ویژه مخاطبان جوان و در آستانه ازدواج جهت تبیین و بررسی جنبه ها و ابعاد مختلف ازدواج کرده است.

این هفت عنوان کتاب ها شامل کتاب های «سایبانی برای ما»، «در جستجوی نیمه گمشده»، «انتخاب با چشمان باز»، «سن و تفاوت های سنی در ازدواج»، «شیرینی یک تصمیم»، «چای با طعم انتخاب» و «ازدواج؛ انتخاب یا سرنوشت» می باشد.

در پی گفته های دکتر افروز وی افزود ، دکتر کامران علوی و دکتر بنی اسدی از جمله اساتید برجسته ای هستند که نگاشتن برخی از این عناوین کتاب ها را بر عهده داشته اند.

قابل توجه کسانی که میخواهند این کتاب ها را خریداری کنند: میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آستان قدس به این کتاب ها دسترسی پیدا کنید.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید.

منبع:مشاوره-خانواده.com

دیگر مقالات مشاوره ازدواج :

مشاوره ازدواج

مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره رایگان ازدواج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *