خوشحال کردن همسر کار سختی نیست. تعجب خواهید کرد که چگونه تغییرات ساده می تواند در رابطه شما جادو کند و او را در تمام طول روز درخشان نگه دارد.

روش های خوشحال کردن همسر

۱٫ شنونده خوبی باشید

گاهی اوقات وقتی همسرتان چیزی را با شما در میان می گذارد، انتظار راه حلی ندارد. او به سادگی می خواهد آرام شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بدون قضاوت به او گوش دهید، او را در آغوش بگیرید و به او بگویید که در کنارش هستید.

۲٫ بداند که او چه می خواهد

به آنچه همسرتان دوست دارد توجه کنید – صبحانه در رختخواب، گل، دسر در پایان روز، گوش دادن به آهنگ خاصی برای استراحت، یا یک فنجان قهوه در شب. یا شاید او فقط از شما می خواهد که صندلی توالت را پایین بیاورید یا حوله خود را آویزان کنید.

انجام چنین کارهای کوچکی نیز می تواند باعث شود او احساس کند که او را درک می کنید.

بیشتر زنان احساساتی هستند و مشتاق در دسترس بودن عاطفی شریک زندگی خود هستند.

۳٫ او را اغلب در آغوش بگیرید

چه زمانی که به سر کار می روید یا برمی گردید، مطمئن شوید که او را محکم بغل کرده اید و عشق و قدردانی خود را به او نشان می دهید. با آغوشت او را نازش کن لمس فیزیکی و ژست‌ها می‌تواند کمک زیادی به شما کند. یک نوک بر لب، گیلاس بالای آن است!

۴٫ خودتان را اصلاح کنید

الان هم مثل قبل از ازدواج به ظاهرتان توجه می کنید؟ اگر این کار را نمی کنید، باید کمی وقت بگذارید و او را با ظاهر آراسته و عطر خوب خود تحت تأثیر قرار دهید. به او بفهمانید که هنوز ارزش تحت تاثیر قرار دادن را دارد.

۵٫ از او تعریف کنید | شاد کردن همسر

تعریف و تمجید یک راه عالی برای افزایش اعتماد به نفس است. او را به خاطر دستاوردها، ظاهر، مهارت‌ها و همه چیزهایی که او را خاص می‌کند تعریف کنید.

این کار را در تنهایی و همچنین زمانی که در مقابل همکاران، دوستان و اقوام هستید انجام دهید. این به او نشان می دهد که شما او را تحسین می کنید و از اینکه دیگران بدانند چقدر دوستش دارید نمی ترسید.

۶٫ برای او آشپزی کنید

پختن یک وعده غذایی برای همسرتان روشی آزموده شده برای ایجاد احساس خاص و شادی در اوست. می توانید برای او یک غذای عاشقانه یا یک غذای ساده که دوست دارد درست کنید. تلاش و حرکات شما بیشتر از سلیقه شما به حساب می آید.

۷٫ به او اعتماد کنید | خوشحال کردن همسر

تردیدها و فرضیات نادرست موانع غیرضروری در یک رابطه ایجاد می کند. وقتی هیچ مدرکی برای اثبات آن ندارید از اظهارات غیرمسئولانه خودداری کنید. بازجویی غیر ضروری از او یا بررسی وسایل شخصی او باعث ناامیدی او می شود. در عوض، به او اعتماد کنید و کاری کنید که او احساس ارزشمندی کند.

۸٫ قرارهای عاشقانه و رانندگی طولانی را برنامه ریزی کنید

ممکن است متوجه نباشید، اما همسرتان بیشتر وقت خود را صرف شعبده بازی بین مسئولیت های خانوادگی و کاری می کند. با برنامه ریزی یک قرار عاشقانه یا یک رانندگی طولانی فقط با شما دو نفر، به او استراحتی بدهید که بسیار مورد نیاز است. همچنین می‌توانید فعالیت‌هایی را در فضای باز برنامه‌ریزی کنید که هر دوی آنها سرگرم‌کننده هستند.

۹٫ او را با هدیه غافلگیر کنید

لازم نیست منتظر سالگرد خود باشید تا او را با هدایایی غافلگیر کنید. او از دریافت سورپرایزهای شما بسیار خوشحال خواهد شد، حتی اگر گران نباشند. چیزی سرگرم کننده، عجیب و غریب یا مفید به او هدیه دهید – شما بهتر می دانید چه چیزی به او بدهید!

۱۰٫ مهربان باشید

با همسرتان با مهربانی، شفقت و مهربانی رفتار کنید. از لحن تند یا زبان بی محبت و قضاوت استفاده نکنید. مهربانی شما باعث می شود که او راحت تر به روی شما باز شود. همچنین جوانمرد باشید (درها را به روی او باز کنید یا صندلی او را بالا بکشید) و مراقب زمان و تعهدات او باشید.

۱۱٫ او را بدیهی نگیرید

در روابط بلندمدت، زوج‌ها اغلب فراموش می‌کنند که شریک زندگی‌شان چقدر اهمیت دارد. همسرت برای شما و خانواده فداکاری های زیادی می کند. هرگز کارهای کوچکی که او برای شما انجام می دهد را فراموش نکنید. سپاسگزار باشید و قدردانی خود را با یادداشت های تشکر یا حرکات کوچکی که نشان می دهد سهم او ارزشمند است ابراز کنید.

۱۲٫ صبور باشید

اگر همسرتان فراموش کرد مایکروویو را خاموش کند یا اشتباهات جزئی ایجاد کرد، آن را بزرگ نکنید. در عوض، بی سر و صدا از آنها مراقبت کنید بدون اینکه او را سرزنش کنید یا در این مورد به او استرس وارد کنید.

۱۳٫ برای او بایستید

اگر متوجه شدید که کسی سعی دارد او را پایین بیاورد یا او را مسخره کند، آن را نادیده نگیرید. برای او بایستید دفاع از او زمانی که احساس می کند آسیب پذیر است به او نشان می دهد که شما همچنان از او محافظت می کنید و زمانی که او بیشترین نیاز را به شما داشته باشد در آنجا خواهید بود.

۱۴٫ صادق و وفادار باشید

وفاداری و صداقت به هر دو صورت عمل می کند: همانطور که انتظار دارید به او وفادار و صادق باشید . همه چیز را شفاف نگه دارید، ارتباطات را باز نگه دارید و در مورد اتفاقات روزمره زندگی خود صحبت کنید. او قدردانی خواهد بود که در جریان است.

۱۵٫ از او تشکر کنید

حتی از کارهای کوچکی که او برای شما انجام می دهد قدردانی کنید – برای شما یک فنجان چای درست می کند یا چیزهای مهم را به شما یادآوری می کند. تصور نکنید که او از قبل می داند که چقدر از او قدردانی می کنید. شنیدن شما که می گویید خیلی پیش می رود. او قدردانی خواهد کرد که این حرکات کوچک نادیده گرفته نمی شوند.

۱۶٫ به سهم خود از کارهای خانه انجام دهید

خواه همسر شما خانه دار باشد یا شغل تمام وقت داشته باشد، وظایف خانه تنها به عهده او نیست. در ازدواج شریک مساوی باشید و کارها را بین خود تقسیم کنید. به عنوان مثال، اگر او از خرید مواد غذایی مراقبت می کند، می توانید لباس های شسته شده را انجام دهید.

۱۷٫ برای او گل بخرید

این ژست محبت آمیز به دور از کلیشه است و مطمئنا مورد قدردانی او قرار خواهد گرفت. با این حال، لازم نیست منتظر یک موقعیت خاص باشید. در عوض، زمانی که او انتظارش را ندارد، او را با یک دسته گل یا یک گل رز غافلگیر کنید. این ژست است که اهمیت دارد.

گاهی لازم نیست برای همسرتان چیزی بیاورید. فقط گوش دادن به مشکلات او کارساز است.

۱۸٫ کلمات جادویی را بگویید

چند بار به همسرتان می گویید که دوستش دارید؟ حتی اگر می‌دانید که این کار را می‌کنید، بیان آن تا جایی که می‌توانید ضرری ندارد. البته این کلمات را با حرکات کوچک هم می توانستید بگویید.

۱۹٫ عیوب خود را بپذیرید

منیت می تواند به هر رابطه ای آسیب برساند. وقتی اشتباه می کنید، نفس خود را کنار بگذارید و عیوب خود را بپذیرید. اگر نیاز به عذرخواهی دارید، در انجام این کار تردید نکنید زیرا فقط رابطه شما را تقویت می کند. این به او نشان می دهد که رابطه شما مهمتر از نیاز شما به درست بودن است.

۲۰٫ مسئولیت پذیر باشید

پاسخگو باشید و مسئولیت ها را به عهده بگیرید زیرا داشتن یک شریک مسئولیت پذیر زندگی را برای او آسان تر می کند. کارهایی را انجام دهید و پس از اتمام به او اطلاع دهید. همچنین، او را همیشه در جریان نگه دارید. حتی حرکات ساده ای مانند این که به او بفهمانید تا دیروقت با دوستانتان بیرون خواهید آمد، قدردانی خواهند شد.

۲۱٫ او را جزئی از تصمیمات خود قرار دهید

همسر شما در همه چیز شریک شماست. به او این احساس را بدهید او را در تصمیم گیری های مربوط به خانواده و امور مالی شرکت دهید. کاری کنید که او در تصمیم گیری ها احساس مشارکت و ارزش داشته باشد. به جای اینکه او را در تاریکی نگه دارید، حتی در مورد چیزهای کوچک از او نظر بخواهید.

۲۲٫ به خانواده او احترام بگذارید

همسرت خانه و پدر و مادرش را ترک کرد تا با تو خانواده بسازد. برای او، زندگی تغییر کرد و تو در اولویت قرار گرفتی. همانطور که او سعی می کند هر دو خانواده را راضی نگه دارد، نقش خود را ایفا کنید.

کارهایی که او برای خانواده شما انجام می دهد را با خانواده اش جبران کنید. به عنوان مثال، با پدر و مادر خود صحبت کنید، آنها را برای یک وعده غذایی بیرون ببرید یا برای تعطیلات با هم برنامه ریزی کنید.

۲۳٫ به او فضا بدهید

درست مثل شما، همسرتان نیز به زمان یا فضای شخصی «من» خود نیاز دارد . بنابراین وقتی متوجه شدید که او خسته است و نیاز به استراحت دارد، به او فضا بدهید. تمام مسئولیت های خانگی او را به عهده بگیرید و او را تشویق کنید تا با یک روز در یک اسپا یا با دوستانش استراحت کند.

۲۴٫ احساسی و بازیگوش باشید

صمیمیت فیزیکی نقشی حیاتی در هر رابطه یا ازدواج ایفا می کند. بازیگوش باشید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید تا همسرتان را هیجان زده کنید.

لمس های فیزیکی مانند بوس کزدن، در آغوش گرفتن و در آغوش گرفتن می تواند به او احساس جذابیت و دوست داشتن بدهد. خجالت نکشید و بازی خود را ادامه دهید.