دعا کنیم تا کامروا شویم

برجسته ترین نهاد تربیت نیروی انسانی آموزش و پرورش است

 

استاندار اردبیل گفت: تاثیرگذارترین نهاد در تربیت نیروی انسانی آموزش و پرورش است.

اکبر نیکزاد بعد از ظهر دوشنبه در جشن بازگشایی مدارس در دبیرستان فاطمه الزهرای شهر هشتجین خلخال افزود: نیروی انسانی اصلی‌ترین عامل پیشرفت هر کشوری در عرصه‌های مختلف بوده که این وظیفه در کشور ما به عهده آموزش و پرورش است.

نیکزاد با تاکید بر اینکه تاثیر آموزش و پرورش بر تمام کشور بوده و برنامه های آن ملی می باشد افزود، اعتقاد دارمبرایناساساعتباراتی کهدرآموزشوپرورشهزینهمی‌شود،هزینهنبودهبلکهسرمایه‌گذاریبرایآیندهکشوراست.

استاندار اردبیل با بیان اینکه متعهد‌ترین و با اخلاص‌ترین نیروها در خدمت آموزش و پرورش هستند، اضافه کرد: چشم انداز وسیعی بر قله‌های علم و دانش شده و در کنار دانش آموزان، علم‌آموزان و تعلیم و تربیت قله ها را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند.

وی با اشاره به آغاز تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس ادامه داد: مهر با کمال آرامش و آسایش در تمامی مناطق استان اردبیل با حضور دانش‌آموزان، دانش آموختگان و نیروهای انسانی ماهر در حوزه آموزش آغاز شده و انتظار می رود این سنگرهای علم و دانش همچون سنگر‌های دفاع مقدس و حماسه ایثار به مقصد برسند.در این سنگرها داشن آموزانی تربیت می شوند که می توانند آینده ایران اسلامی را رقم بزنند

نیکزاد از مربیان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش خواست با جدیت در جهت اعتلای علمی آموزش و پرورش کشور در کلاس های درس تلاش کنند.

مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع را در سایت مشاوره قبل ازدواج ببینید

 

منبع:مشاوره-ازواج.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *