سلامت روانی جامعه با فرزندان بلندپرواز

سلامت روانی جامعه با برگذاری محافل قرآنی

مدیر کل اوقاف وامور خیریه کردستان، برگزاری محافل انس با قرآن را باعث سلامت روانی و فضای معنوی جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سلمان روحی، مدیر کل اوقاف وامور خیریه کردستان،  در مراسم معنوی محفل انس با قرآن در امامزاده پیرعمر(ع)شهرستان سنندج، گفت: برگزاری محافل قرآنی باعث سلامت روانی جامعه و فضای معنوی می‌شود و باید برای حفظ دستاوردهای دینی انقلاب اسلامی این محافل بیش از گذشته برگزار شود.

وی افزود: هر چه بیشتر به قرآن خواند روی بیاوریم نیازمان برای درک آن بیشتر می شود

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن تجلی ارادت انسان ها به ذات پروردگار و این کتاب الهی ما را به استوارترین راه ها راهنمایی و پشتوانه ای که انسان ها را از بسیاری از مشکلات رهایی می بخشد و در مسیر عبودیت قرار می دهد.

روحی اذعان کرد: برگزاری این محفل های معنوی زمینه ساز رهایی جوانان از ناهنجاری های اجتماعی وسلاح کار آمد در برابر جنگ نرم است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وقف و موقوفات، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جامعه توسط اداره اوقاف شهرستان سنندج از برکت وقف است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه کردستان افزود: وقف در برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه بسیار موثر است و همه مردم مبلغین و مسئولین باید همت کنند، تا این فرهنگ را به طور کامل در جامعه نهادینه کنند.

وی در پایان، هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ حماسه و ایثار به نسل های جدید عنوان  و خاطرنشان کرد: فرهنگ دفاع و ایستادگی در کشور و حکومت ما نهادینه شده و میابیست در این هفته این فرهنگ را به نسل جوان منتقل کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:ساینس دیلی

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *