روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین با برترین امکانات روز دنیا در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان امکان پذیری است.

روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب

روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین با برترین امکانات روز دنیا در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان امکان پذیری است.

روانشناس خوب در تهران

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان برترین خدمات مشاوره و روانشناسی روز دنیا را قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد به همین دلیل برگزیده مراجع محوری را به خود اختصاص داده است.

خدمات روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان با سه شعبه خدمات زیر را با قیمت مناسب و کیفیت تخصصی ارائه می دهد

  • خانواده درمانی
  • زوج درمانی
  • درمان قطعی بی خوابی، اضطراب و استرس
  • افزایش یادگیری کودک و افزایش نمره و موفقیت
  • تربیت کودک
  • نوروفیدبک
  • درمان مشکلات فردی و مهارت های ارتباطی

روانشناس خوب بودن همیشه کار آسانی نیست ، زیرا این حرفه می تواند استرس زا و طاقت فرسا باشد.

برخورد با افراد دیگر و مشکلات آنها، گاهی جدی، و کمک به آنها برای مدیریت صحیح احساساتشان می تواند خسته کننده باشد. در میان متخصصان روانشناسی مشخص است که به ویژه کسانی که به روان درمانی اختصاص دارند، اولین کسانی که باید در جلسات درمانی شرکت کنند، خود درمانگران هستند. این می تواند به آنها کمک کند تا هنگام درمان بیماران خود عینی تر باشند.

اصول روانشناس خوب بودن

بسیاری از اوقات، تفاوت بین روانشناس خوب یا روانشناس بد بودن در نگرش است، در پیروی از یک سری اصول یا عادات که باعث بهبود کار حرفه ای خوب می شود. درمان روان‌شناختی، گاهی اوقات ممکن است کارساز نباشد ، اما روان‌شناسان باید مانع از آن شوند که اعمال بد دلیلی بر عدم بهره‌مندی بیمار از کمک‌های درمانی باشد.

اما، اصولی که یک متخصص روانشناسی خوب باید از آن استفاده کند چیست؟ یک روانشناس یا درمانگر خوب چگونه باید باشد؟ در زیر آنها را برای شما توضیح می دهیم.

۱٫ هرگز یک بیمار را قضاوت نکنید

یک روانشناس در طول زندگی حرفه ای خود ممکن است با بیمارانی روبرو شود که از بسیاری جهات با او متفاوت فکر می کنند . علاوه بر این، برخی از تجربیاتی که بیماران آشکار می کنند ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار باشد. اما روانشناس یا درمانگر باید شرایط را درک کند و علیرغم اینکه رفتار یا تفکر بیمار را به اشتراک نمی گذارد، هرگز نباید نظر خود را تحمیل کند.

روانشناس متخصصی است که آموزش دیده است تا ابزارهای لازم را برای بهبود سلامت روانی بیمار در اختیار او قرار دهد. بنابراین یک روانشناس خوب نه بیمارانش را قضاوت می کند و نه انتقاد می کند .

۲٫ در دسترس باشید |روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب

بیماران معمولاً افرادی هستند که به دلایل مختلف نیاز به کمک حرفه ای دارند، اما عموماً در وضعیت ناراحتی روانی و عاطفی قرار دارند. یک روانشناس خوب به مشتریان خود اجازه می دهد تا در جلسات خود احساس راحتی کنند و در دسترس باشد. این به بیمار کمک می کند تا باز شود و برای غلبه بر ترس خود احساس آمادگی کند.

۳٫ فعالانه گوش دهید

درمانگر باید به بیماران خود توجه کامل داشته باشد، بنابراین نه تنها باید آنچه را که می گوید بشنود، بلکه باید کاملاً به او گوش دهد. این بدان معنی است که شما باید فعالانه گوش دهید ، یعنی با تمام حواس پنجگانه به آنچه بیمار می گوید توجه کنید.

علاوه بر این، روانشناس نباید مدام بیمار خود را در طول جلسه قطع کند ، زیرا برای حفظ ارتباط درمانگر و بیمار مثبت نیست. از این نظر، ضروری است که روانشناس در جلسات خود ارتباط عالی برقرار کند.

۴٫ خودآگاه و مخلص باشید | روانشناس خوب با قیمت مناسب

رابطه درمانی همیشه آسان نیست ، زیرا روانشناسان انسان هایی هستند با احساسات و افکار خود.

اما روانشناس خوب در تهران با قیمت مناسب خودآگاه است و می داند که چه زمانی از عینی بودن و مبتنی بر تعصبات در هنگام کمک به بیمارانش دست می کشد. علاوه بر این، روانشناسان خوب هم با بیمار و هم با خودشان صادق هستند که به آنها امکان می دهد بیمار را در مسیر بهبودی راهنمایی کنند.

۵٫ در تمرین مستمر بودن

یک روانشناس خوب دائماً در حال آموزش است ، زیرا باید بتواند بیماران خود را به بهترین شکل ممکن درک کند و از آنها مراقبت کند. جامعه ما دائماً در حال تغییر است و پیشرفت‌های فناوری در حال تغییر روش تعامل ما با محیط است.

برای درک واقعیت فعلی لازم است که درمانگر دانش خود را به طور مداوم به روز کند. آموزش برای ادامه پیشرفت و ادامه رشد در سطح حرفه ای ضروری است.

۶٫ اخلاق مدار باشید

روانشناس علاوه بر داشتن دانش نظری و عملی برای رشد صحیح حرفه خود، باید از امکانات و محدودیت های خود و اصول اخلاقی حاکم بر انجام حرفه خود آگاه باشد. یک کد اخلاقی وجود دارد که همه متخصصان بهداشت روان باید به شدت از آن پیروی کنند و خدمات حرفه ای و با کیفیت را تضمین می کند.

مسئولیت اجتماعی روانشناس او را ملزم به احترام به کرامت بیماران خود و حفظ و حمایت از حقوق اساسی بشر می کند. از جمله برخی از تعهدات اخلاقی روانشناس می توان به این موارد اشاره کرد: استفاده از دانش آنها برای ارتقای رفاه انسان یا حفظ رازداری حرفه ای.

۷٫ ارتباط موثر برقرار کنید

از آنجایی که روانشناسان با افراد سروکار دارند، لازم است آنها بر برخی مهارت های بین فردی و مهارت های ارتباطی مسلط شوند.

از آنجایی که یکی از دلایلی که باعث می شود یک رابطه حرفه ای خوب بین درمانگر و بیمار وجود داشته باشد، ارتباط و تفاهم خوب بین آنهاست، ضروری است که متخصص یک سری منابع ارتباطی داشته باشد که پیام خود را به وضوح به بیمار ارسال کند.

۸٫ صبور باشید

یکی از ویژگی هایی که درمانگر باید داشته باشد صبر است . در طول جلسات درمانی ممکن است فراز و نشیب هایی از سوی بیمار وجود داشته باشد، چیزی که می تواند روانشناس را نیز تحت تاثیر قرار دهد، زیرا او روش کار خود را زیر سوال می برد.

رابطه روانشناس و بیمار همیشه بت نیست و در بسیاری از مواقع روانشناس باید بردبار و صبور باشد و بتواند این صبر را منتقل کند تا بیمار بداند بالا و پایین ها طبیعی است.

۹٫ همدل باشید |روانشناس در تهران با قیمت مناسب

اما درمانگر نه تنها باید در مقابل فرد مقابلش صبور باشد، بلکه برای انجام موفقیت آمیز وظایف حرفه ای خود باید همدل باشد.

این بدان معناست که شما باید بتوانید خود را به جای دیگری قرار دهید تا آنچه را که احساس می کنید احساس کنید و فکر کنید که چگونه فکر می کنید . به این ترتیب شما قادر خواهید بود بزرگی مشکلی را که شخص با آن مواجه است درک کرده و به شما کمک کند. اگر روان‌شناس نتواند همدلی کند، می‌تواند مشکلی را که بیمار تجربه می‌کند به حداقل برساند، که می‌تواند او را به استفاده از ابزارهای نامناسب سوق دهد.

۱۰٫ در صورت لزوم مراجعه کنید | روانشناس با قیمت مناسب

روانشناس باید درک کند که نه می تواند در تمام دلایل مشاوره به بیمار کمک کند و نه در حل همه مشکلات متخصص است. یکی از اصول روانشناس خوب بودن، دانستن نحوه مراجعه در مواقع ضروری است.

بنابراین، روانشناس باید بیمار را به متخصص دیگری ارجاع دهد تا او بتواند از کمک های ارائه شده توسط یک متخصص دیگر بهره مند شود. اگر این کار را نکنید، مرتکب یک قصور حرفه ای شده اید.

آیا می خواهید تئوری و عملی روان درمانی را یاد بگیرید؟

اگر علاقه مند به تخصص در زمینه روان درمانی هستید، کارشناسی ارشد روان درمانی یکپارچه ارائه شده توسط موسسه منسالوس ، که می تواند به صورت آنلاین یا حضوری انجام شود، برای شما مناسب است.

این استاد شامل یک سال تحصیلی، با دو جلسه در هفته است و بسته به ترجیحات دانش آموز، هم به صورت آنلاین و هم حضوری یا به صورت ترکیبی ارائه می شود.

این یک مدرک دانشگاهی از دانشگاه نبریجا مادرید است که به ویژه روانشناسانی است که می خواهند در تمرین بالینی روان درمانی با موقعیت نظری یکپارچه تخصص داشته باشند، که با آن هر دانشجو ابزارهای حرفه ای اصلی در زمینه مذکور را در تمرین روزانه خود ادغام می کند.

با یک تیم آموزشی تخصصی، به لطف یک برنامه کامل و آموزشی، که در آن مطالب نظری و عملی ادغام شده است، هر آنچه را که در زمینه روان درمانی یکپارچه نیاز دارید، خواهید آموخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *