تحقیق درباره دین و مذهب پیش از ازدواج لازم نیست!

مشاوره بعد از ازدواج

اکثر زوجین این تفکر را دارند که مشاوره و گرفتن راهنمایی از یک مشاور خوب ازدواج تنها مربوط به دوران قبل از ازدواج و زمان آشنایی می باشد. اما باید این نکته را بدانیم که ازدواج تازه شروع زندگی است و بعد از آن نیز مشکلات و سوالات به صورت جدی تر وجود خواهند داشت. درواقع اینگونه بگوییم که مشاوره بعد ازدواج مشاوره و مشورت گرفتن در همه مراحل زندگی کاربرد دارد.

به همین خاطر کانون مشاوران ایران با راه اندازی قسمتی با نام مشاوره بعد از ازدواج و با هدف راهنمایی زوجین پس از ازدواج آماده کمک می باشد. مشاوره بعد از ازدواجمتشکل از کارشناسانی خبره و با تجربه راهگشای زندگی شما خواهد بود.

سایت مشاوره قبل ازدواج به شما در رابطه با این موضوع کمک خواهد کرد

منبع:سامانه پرسش و پاسخ مشاور

112 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »
  1. ساره
    ساره گفته:

    من ۶ ماهه ازدواج کردم وتو این ۶ ماه هزاران بار دعوامون درومده همسرم هم هیچ وقت نخواسته مشگل حل بشه و بیاد مشاوره و به خانوادش بیشتر اهمیت میده تامن اصلا بهم احترام نمیزاره منو قبول نداره به نظرشما چطور مشگلمو حل کنم؟

    پاسخ
    • Anonymous
      Anonymous گفته:

      دوست عزیز در این مواقع باید با صحبت کردن به نتیجه ای درست برسید … به هر حال هدفتون از ازدواج رسیدن به استقلال و ارامشه … پس در این مورد با قاطعیت با ایشون صحبت کنید …
      اگر موثر نبود باید از وساطت فردی قابل اعتماد در خانواده سود ببرید که در همه خانواده ها وجود داره تا بتونید در این خصوص به نتیجه ای درست برسید

      پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    پسری ۲۶ ساله هستم که دوست دارم با دختری ازدواج کنم که خیلی خوشگل باشه البته قیافه خودم بد نیست حالا همه میگن زن خوشگل دردسر سازه شما چی میگید؟

    پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *