مشاوره ازدواج آمریکا

بسیاری از زنان و مردان ندانسته و نخواسته ممکن است باعث بروز ناراحتی هایی شوند که در روحیات همسرشان تاثیر گذاشته و سبب سردی رابطه و ایجاد کدورت بین آنها شود. چه بسا زوج هایی که بر سر مسائل کوچک با هم مشکل داشته اند و این مشکلات رفته رفته به مشکلات بزرگتر تبدیل شده و آنها را از هم دور کرده است. شناخت بیشتر با روحیات همسر و بیان احساسات بدون رودربایستی میتواند از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کند. پس همواره یادتان باشد از گفتن احساسات و حرف دل خود به همسرتان امتناع نکنید و همواره با محبت و خوشرویی با او رفتار کنید. این گونه مسائل محدود به کشور خودمان نشده و حتی بعضاً زوج های ایرانی و همچنین ایرانیان عزیزی که در خارج از کشور تشکیل خانواده داده اند با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. به همین جهت و به منظور کمک به ایرانیان عزیز در هرکجای دنیا، مشاوره ازدواج آمریکا را معرفی میکنیم.

مشاوره ازدواج آمریکا با گردهم آوردن برترین و با تجربه ترین مشاوران و کارشناسان سعی بر این دارد تا مشکلات هموطنان در خارج از کشور و به خصوص آمریکا را به حداقل رسانده و زندگی سرشار از شادی و به دور از تنش را برای آنان به ارمغان بیاورد. این مرکز به صورت دقیق تر شامل مشاوره ازدواج لس آنجلس، مشاوره ازدواج شیکاگو و مشاوره ازدواج نیویورک آماده خدمتگذاری به هموطنان عزیزی مقیم آمریکا می باشد.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:ساینس دیلی

80 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    دختری هستم ۲۸ساله با پسری ۲۸ساله ۱۰ماهه دوستم بعد ازدو ماه فهمیدم زن داره و بعد از ۱۰ ماه هم بهم گفت یه دختره ۱۰ ماهه داره.شدیدا عاشق هم شدیم.میگه به خاطر بچه طلاق نمیگیره با اینکه شدیدا دعوا و اختلاف داره با همسرش و با هم رابطه ایی هم ندارن.با منم نمی تونه ازدواج کنه به خاطر بچه.وقی پرسیدم چرا دروغ گفتی بهم میگه چون خیلی ازت خوشم اومد نمیخوام از دستت بدم.

    پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    من دیگه نمیتونک اخلاقای زنم رو تحمل کنم ایشون خارجی هستن و هرشب به بیرون و این اصلا با اخلاق ها و غیرت من نمیخوته

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس گفته:

    salam man 5sale umadam Us 2sale ba ye aghaye amrikayi ezdevaj kardam az lahaze farhangi baham fargh darim va bazi raftar haro vaghan nemitunam tahamol konam
    be nazaretun joda sham behtar nis?

    پاسخ
  4. وحید نوروزی
    وحید نوروزی گفته:

    سلام، من دانشجوی ساکن آمریکا هستم، لطفا اطلاعات تماس یکی از مراکز مشاوره را در اختیارم قرار دهید.

    پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *