مشاوره ازدواج چین

مشاوره ازدواج چین

قشرهای مختلف مردم آداب و رسم و رسوم متفاوتی دارند برخی از آنها به ازدواج های فامیلی علاقه دارند و معمولا با یکی از افراد فامیل ازدواج میکنند. اما بد نیست بدانید ازدواج های فامیلی خود مشکلات و پیچیدگی هایی دارد ، به جز بحث های فامیلی و اختلافاتی که ممکن است پیش آید بحث آزمایشات و خظر های احتمالی و تست ژنتیک هم مطرح میباشد که برای اطلاع از این مسائل میتوانید با یک مشاور ازدواج صحبت و مشورت به عمل آورید.

کشور چین با توجه به آداب و رسوم خاص خود از این حیث نیز دچار مشکلاتی می باشد. هر ساله به دلیل وضعیت شغلی کشور چین و همچنین وضع اقتصادی موجود در این کشور ، ایرانیان بسیاری برای کار به چین مهاجرت می کنند. سپس بدون اطلاع از آداب و رسوم آنجا و مشکلاتی مانند بالا اقدام به ازدواج میکنند، آنگاه پی به مشکلات می برند که دیگر بسیار دیر است. به همین دلیل با معرفی مشاوره ازدواج چینو شعب آن از قبیل  مشاوره ازدواج پکن ، مشاوره ازدواج گوانگژو، مشاوره ازدواج شانگهای ، مشاوره ازدواج شنژن و دیگر شعب آن سعی در کمک به ایرانیان عزیز دارد.

مشاوره ازدواج چینبا کادری متشکل از مشاوران باتجربه و کارشناسانی کاردان آماده خدمت به ایرانیان مقیم چین می باشد.

مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع را در سایت مشاوره قبل ازدواج ببینید

منبع:مشاورکو

75 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. پروانه
    پروانه گفته:

    سلام.دختری هستم۲۳ساله که در سن۱۸سالگی به اجبار خانواده با پسرعمویم عقد کردم من وپسرعمویم هیچ علاقه ای بهم نداریم وبارها به من گفته که به کس دیگری علاقمند است وبا ادامه تحصیل من (رشته پزشکی میخوانم)کاملا مخالف است حتی او حلقه ازدواج را برایم فرستاده وبارها بهم هم دیگر توهین کرده ایم والدین هم در جریان اختلاف ما هستن ولی میخواهن به اجبار مراسم عروسی بگیرن به این عقیده که بعد از ازدواج بهم علاقه پیدا میکنیم.حالا من چکار کنم؟؟؟توروخدا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • ►Responder◄
      ►Responder◄ گفته:

      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

      پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *