مشاوره ازدواج عربستان

مشاوره ازدواج عربستان

با توجه به عتبات عالیات و زائران ایرانی که هرساله به عربستان به منظور زیارت سفر می کنند، و به طبع آشنایی که در ابنجور موارد بین مردم کشور عربستان و ایران و همچنین ایرانیان عزیز خودمان به وجود می آید لازم دیدیم که با راه اندازی مشاوره ازدواج عربستان در کنار ایرانیان عزیزی باشیم که قصد تشکیل خانواده و ازدواج دارند. همانطور که می دانید در دنیای امروز هیچ کاری بدون مشاوره و مشورت گرفتن عقلانی نیست که عملی شود و خوب چون که مشورت گرفتن از دیرباز در فرهنگ ایران زمین بوده و تعالیم دینی نیز بدان تاکید بسیاری داشته اند ما را برای راه اندازی همچین مرکزی بیشتر از قبل ترقیب کرد.

مشاوره ازدواج عربستان با گرد هم آوردن مشاوران با تجربه در عرصه ازدواج و با مشغول کردن آنان در شعب خود در مشاوره ازدواج مکه ، مشاوره ازدواج مدینه ، مشاوره ازدواج ریاض و سایر شعب آماده خدمتگذاری می باشد.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:ساینس دیلی

66 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    منم همونیم که بعد از خوندن سوالت ازهرچی مادرشوهر و خواهرشوهر ترسیدم و تصمیم گرفتم شوهر نکنم

    پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    نه با همه هم نمی شه این کارو کرد. اگه طرف از خود راضی باشی بازم بعد تعریف می زنه تو برجک عروس بی چاره. آخرشم می گه تو که هیچی بلد نیستی

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس گفته:

    باید سیاست داشته باشی. خودشیرینی مال همچین موقعیه. مادر هر پسری، زن اول زندگی اون پسره. وقتی یه زن دیگه وارد این رابطه میشه مادر اون پسر حسادت میکنه. طبیعیم هست. همه زنا دوست دارن نامبر وآن باشن! شما وقتی با همسرت پیش مادرشوهرتی هی از دست پختش و خانومیش تعریف کن. بزار فکر کنه همیشه اوله. هم شوهرتو خوشحال میکنی هم دل مادرشوهرو بدست میاری.

    پاسخ
  4. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام ، یه بار به مادرشوهرم گفتم مادر من شمارو مثل مادرم دوست دارم و خواهرشوهرامم مثل خواهرام دوست دارم همیشه همه با احترام و محبت دوسشون داشتم از ته قلبم، اما مادرشوهرم در جواب بم گفت نه تو دختر من میشی و نه من مادرت!!!تو فقط یه عروسی!! این حرفش ممکنه درست باشه اما به زبون اوردنش کار درستی نبود از روزی که اون حرفو بم زده خیلی دلم شکسته هر وقت نگاش میکنم یاد اون حرفش میفتم شما جای من بودید چه رفتاری میکردید؟؟؟؟

    پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *